Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach, archiwach

W przedszkolu funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt, a w nich: ewidencje, rejestry. Rejestracja, ewidencja oraz archiwizacja spraw dokonywana jest stosownie do Instrukcji Kancelaryjnej i Archiwizacyjnej. Dane zawarte w rejestrach mogą być udostępniane na wniosek osoby będącej stroną postępowania  z zachowaniem zasad RODO i Procedurą Dostępu do Informacji Publicznej.  

Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:

  • akta osobowe pracowników,
  • ewidencja dzieci,
  • wypadków przy pracy i w drodze do pracy,
  • akta awansu zawodowego,
  • rejestr zamówień publicznych,
  • rejestr wydawanych zaświadczeń,
  • rejestr skarg i wniosków,
  • rejestr zarządzeń wewnętrznych,
  • chorób zawodowych nauczycieli,
  • ewidencja środków trwałych,
  • ewidencja księgozbioru,
  • ewidencja druków ścisłego zarachowania,
  • ewidencja wypadków wychowanków,
  • archiwum przedszkolne.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba