W przedszkolu funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt, a w nich: ewidencje, rejestry. Rejestracja, ewidencja oraz archiwizacja spraw dokonywana jest stosownie do Instrukcji Kancelaryjnej i Archiwizacyjnej. Dane zawarte w rejestrach mogą być udostępniane na wniosek osoby będącej stroną postępowania z zachowaniem zasad RODO i Procedurą Dostępu do Informacji Publicznej.
Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:
- akta osobowe pracowników,
- ewidencja dzieci,
- wypadków przy pracy i w drodze do pracy,
- akta awansu zawodowego,
- rejestr zamówień publicznych,
- rejestr wydawanych zaświadczeń,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zarządzeń wewnętrznych,
- chorób zawodowych nauczycieli,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja księgozbioru,
- ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- ewidencja wypadków wychowanków,
- archiwum przedszkolne.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń